vrijdag 4 november 2016

nadeel van ziek zijn en van hard werken

Verbouwen, verhuizen, ziek, en daarna hard-hard werken. En er dus nu pas achterkomen dat de inboedelverzekering nog loopt. Tja, dus 3 maanden nutteloos premie betaald. Gewoon eigen stomme schuld dus.

Even goed balen. Wel blij met de I-n-shared verzekerinig die je echt met 2 minuten opzegt. (inloggen en einddatum invoeren). Maar stomweg mijn fout, dus die maanden premie boek ik ook niet terug, ik wil eerlijk werken.

Wat een verschil met de DeltaLoyd ORV die ik via een website had afgesloten. Die heeft me ook 3 maanden geduurd om op te zeggen. En 15 mailtjes. En 4 telefoontjes. Na het laatste telefoontje (vandaag) eindelijk gelukt, maar ik moest wel heel koel-boos-beleefd-dreigend worden voordat de website (geencentteveel) z'n administratie kon regelen. Wat een energie kost dat dan!
Bij deze situatie heb ik dus WEL alle premies teruggeboekt (gestorneerd), want de fout lag bij de ander. En of dat de website is, of de verzekeraar, mogen die 2 onderling uitzoeken, daar wil ik me niet mee bezig houden. Brrrrrr, grrrrrrrrrrr.

Maf he, dat ik bij de een de premie laat, en bij de ander de premie terugboek. Het gaat om vergelijkbare (niet al te grote) bedragen, dus daar zit t verschil niet. De behandeling die je krijgt, en het respect wat ik daaruit voel voor mij als serieuze zakenpartner, geeft voor mij de doorslag.

Ben ik nou gek? Of te eerlijk voor deze wereld?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten