zaterdag 21 februari 2015

wat goed gaat: slapen

Ik slaap de laatste tijd bizar veel.
Dus allerlei klussen blijven liggen. Inclusief de afweging over de storting/aflossing spaarhypotheek.

Vind ik erg vervelend, maar in de berg klussen die er ligt, laat ik degenen voorgaan die mijn familie raken, en die een tijdslimiet hebben. En regelmatig kom ik daar al niet toe aan wat ik moet of beloofd heb.

Zucht.

En de hypotheek loopt op zich goed, dus ik ben bang dat het dit weekend ook niet gaat lukken om de sommetjes te maken over aflossing versus storting enzo. Ik wil het wel! Sjippsgrrr.
Maar ik win de discussie met het dekbed nog niet.

Weet dat ik jullie niet vergeten ben!

2 opmerkingen:

  1. Lief KruidigMeisje, Je bent zo sterk, pas je wel goed op jezelf? Je lichaam geeft aan dat je het rustig aan moet doen. Luister daar maar naar. Je verdient het om uit te rusten en bij te tanken. Die klussen blijven toch wel liggen. En je hebt gelijk dat je je familie voor laat gaan. Want daar gaat het uiteindelijk om in het leven. Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik pas goed op mezelf (geleerd bij de derde burnout. Snel he ;-D ). En anders is mijn vriend erg streng: wordt ik uitgelachen of naar bed gestuurd. Dus ik laat het blogk, laat de klussen en slaap goed.
    Heel erg bedankt voor je meeleven. Dat voelt echt fijn (en helpt dus)

    BeantwoordenVerwijderen